Mulla menee aina ajatukset sekaisin kun kuvittelen että on kovakin kiire ja kirjoitan ensin gallerian päiväkirjaan, kun se on kuitenkin se julkisempi :)

Kello on nyt 21.10, vesi oli tänään 30 ja asteita oli 34 ehkä, tai ainakin jotain sinne suuntaan.

Niin, no mitäs. Snorklailemassa käytiin keskiviikkona, upea reissu ei muuta voi sanoa. Olen ihan kalojen syömä, pohkeissa on kamalas huulten jäljet, minifritsut. Huomasin, että meillä on toinenkin miesopas, en edes muistanut, Petri, mukava sekin. Kierrettiin sen ja parin muun kanssa saari ympäri snorklaten, aika vähän porukkaa meitä oli kuitenkin. Tosi hieno reissu, vaikka jossain vaiheessa koralli oli aika matalalla ja korallin päällä oli pitkäpiikkisiä merisiilejä. Voitte varmaan kuvitella.

Tuossa taustalla menee jokin thaishow ja illallinen, voitte varmaan kuvitella tämänhetkiset katseen, kun ihmiset tuijottaa, että mitä teen koneella. No, dataan, sitähän mun elämä näyttää olevan.

Huomenna olis tarkoitus lähteä jaksamisesta riippuen yhteen jalokivi-kauppaan shoppailemaan, koruja siellä on ja semmosta. Olen ostanut sielä jo Miialle tuliaisia, mutta haluaisin itselleni vielä jonkun sormuksen. Katotaan nyt. Maddelle ja Sannille en ole löytänyt vielä mitään. Täytyy varmaan neuvotella tuk-tuk kuskin kanssa, että jos se heittäis mut samalla vaikka Lotukseen.

Koin eilen täydellisen sulamisen. Mun vieressä istui semmoinen aika kiva poika lennolla tänne, mutten kiinnittänyt siihen oikeastaan mitään huomiota silloin. Nyt tuli sen kanssa jotain juteltua sillä snorklausretkellä ja kiinnitettyä sit samalla enemmän huomiota. Sulin, koska se piti niin hyvää huolta sen pikkuveikasta, koko aikaa oli huoli, mitä tuon ikäisellä ei minun käsitykseni mukaan ole paljoa. Se oli oikeasti hirveän hienoa. Sanoinkin sille siitä. Ei se tosin muuta kehdannut tehdä kuin punastua ;)

Lauantaina ollaan menossa tosiaan sille kolmen saaren reissulle. Toivon todella, että Pasi tai Petri tulisi sinne oppaaksi, en millään jaksaisi naikkosia. Tosin en ole nähnyt edes niitä meidän naisoppaita :D Sillä Pasilla on muuten sama sukunimim kuin mun enkunopettajalla. Mukava sattuma.

Eipäs tässä oikein sitten muuta. En varmaan ehdi enää koneelle, tai voi olla. Suomessa sitten nähdään :)